2015. október 26., hétfő

Daisetsu és az Animekommentár

Bizonyára sok emberben megfordul már az a gondolat, hogy Ő animékről vagy ehhez kapcsolódó témájú videókat/blogokat - helóka - fog csinálni. A YouTube-on, legalábbis a magyar részen, évekig alig volt egy-kettő videós, aki ilyen témában mozog, ám szerencsére jöttek feltörekvő videósok, hogy meghódítsák a trónt. Így tette Daisetsu is, aki megalkotta az Animekommentárt és a saját gondolatait közvetíti a nézőinek. 

Az Animekommentár egy korábbi borítóképe a Facebook-ról

Jómagam már több, mint egy éve követem, egészen pontosan a harmadik videója óta, amikor is egy csoportban kirakták a videóját és megnéztem. Tetszett az előadás módja és gondoltam követni fogom és ezt nem bántam meg. Méltán mondhatom azt, hogy Daisetsu az egyik olyan magyar "animekritikus" aki a legjobbak között van. Ez miért is lehet? Remekül összerakja a mondanivalóját és sokszor frappáns vicceket is belevisz. Rengetegféle témában készít videókat, ami annyit tesz, hogy nem csak kritizál, de tartja a nézőivel a kapcsolatot Kérdezz-Felelek videók formájában, rendszeresen kapunk tőle szezonbetekintőt, ami egy-egy szezont taglal vagy figura bemutatót, ami még újnak számít a csatorna életében, azonban már most jó irányba halad. Csak, hogy egy személyes példával éljek. Mindig is sokalltam az árát, egy-egy figurának, de miután megnéztem a videókat, rájöttem arra, hogy azok a figurák, még csak nem is olyan drágák, mint egyes társaik, amelyek akár a harmincezret is felülmúlják. Persze a rajongói szív, mindig is vonzani fogja a rajongókat ezek felé, ahogy engem is, csak a pénztárcánknak nem mindegy, hogy mennyiért is veszünk meg valamit. 

Tehát, az Animekommentár egy rendkívül informatív és összeszedett csatorna, ahol jobbnál jobb kritikákat találhatunk. Daisetsu-val pedig remek érzés volt összefutni a nyári MondoCon rendezvényen, ugyanis rendkívül közvetlennek találtam a személyét és remekül lehetett vele beszélni is. Javaslom, hogy mindenki tegyen egy látogatást a csatornáján és véletlenül se felejtsen el elmenni úgy, hogy nem nyomott egy Feliratkozást, mert esküszöm, hogy megéri. 

A csatornát ide kattintva éritek el.                                                             A Facebook oldalt, pedig ide kattinva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése